مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 17:252022-01-06سياسي

شهر حسینی اردبیل در عزای دردانه پیامبر (ص) به سوگ نشست


همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) برنامه های مذهبی و معنوی مختلفی از جمله راه اندازی موکب های عزاداری و مراسم نمادین تدفین پیکر مطهر حضرت فاطمه(س) در استان اردبیل برگزار شد.

- ، همزمان با سوم جمادی الثانی و سالروز شهادت سوزناک دردانه پیامبر گرامی اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه های مختلف مذهبی، فرهنگی و معنوی در نقاط مختلف استان اردبیل تدارک دیده و اجرا شد تا عاشقان آن حضرت در شهر حسینی اردبیل به عزاداری پرداخته و ارادت خود را به این بانو عرضه دارند.

از ساعات آغازین امروز موکب های عزاداری در محله عالی قاپوی اردبیل و پیاده راه این منطقه برپا شده و با عزاداری های مخصوص خود موکب را تا مقابل مساجد هدایت کردند که در مسیر برنامه های عزاداری از جمله نوحه خوانی یا سینه زنی برپا شد که برخی از دسته جات پس از عزاداری در معابر تجمع کرده و آیین ویژه عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را برگزار کردند.

برپایی ایستگاه های صلواتی با رعایت موازین بهداشتی در نقاط مشخصی از شهرها از جمله دیگر برنامه های قابل توجه بود که مردم با حضور در این ایستگاه ها در سوگ بانوی شهیده اسلام به عزاداری پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر حسینی اردبیل در عزای دردانه پیامبر (ص) به سوگ نشست

شهر حسینی اردبیل در عزای دردانه پیامبر (ص) به سوگ نشست