مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 06:252022-01-08بين الملل

النهضه تونس برای تظاهرات جمعه فراخوان داد


دفتر اجرایی جنبش النهضه تونس آزادی فوری نورالدین البحیری ، معاون رییس این جنبش و وزیر دادگستری پیشین این کشور و نیز فتحی البلدی، کارمند سابق وزارت کشور تونس را خواستار شد.

- دفتر اجرایی جنبش النهضه تونس آزادی فوری "نورالدین البحیری"، معاون رییس این جنبش و وزیر دادگستری پیشین این کشور و نیز فتحی البلدی، کارمند سابق وزارت کشور تونس را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، دفتر اجرایی جنبش النهضه تونس آزادی ضمن طرح این درخواست خواهان حضور گسترده مردم این کشور در تظاهرات جمعه این هفته (14 ژانویه) در مخالفت با تصمیمات اتخاذ شده از سوی قیس سعید، رییس جمهور تونس شد.

جنبش النهضه با تاکید بر اینکه البحیری و البلدی خارج از چارچوب قانون، به زور و بدون هیچ مجوز قانونی بازداشت شدند، استمرار طرح های تحریف و تلاش ها برای به کنترل درآوردن دستگاه قضایی از طریق فراخوان ها برای انحلال شورای عالی قضایی و کنترل بر آن با حکم های ریاست جمهوری به بهانه اصلاحات را محکوم کرد.

این جنبش در ادامه خواستار تحریم طرح قیس سعید برای همه پرسی الکترونیکی شده و آن را استمرار انحراف در حاکمیت، تمرکز بر حاکمیت فردی و ضربه ای به راهکارهای اقدام دموکراتیک دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

النهضه تونس برای تظاهرات جمعه فراخوان داد

النهضه تونس برای تظاهرات جمعه فراخوان داد