مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 05:152022-01-09سياسي

برگزاری همایش «هویت و سیاست گذاری در ایران»


نخستین همایش ملی «هویت و سیاست گذاری در ایران» با همکاری انجمن علمی مطالعات صلح ایران و انجمن علوم سیاسی ایران در تهران برگزار می شود.

- نخستین همایش ملی هویت و سیاست گذاری در ایران با همکاری انجمن علمی مطالعات صلح ایران و انجمن علوم سیاسی ایران در تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این همایش حول محور مباحث نظری و مسائل بنیادی هویت و سیاست گذاری ، ابعاد و حوزه های سیاست گذاری هویتی در ایران و آسیب شناسی و آینده پژوهی سیاست های هویتی در ایران در تیرماه 1401 برگزار می شود و دبیر علمی همایش مجتبی مقصودی خواهد بود.

علاقه مندان می توانند چکیده تفصیلی مقالات خود را در 500 تا 750 کلمه در نرم افزار Word به زبان فارسی تنظیم کرده و تا تاریخ 30 بهمن ماه 1401 به نشانی siasat.

hoviat@gmail.

com ارسال کنند.

چکیده تفصیلی می بایست شامل عنوان مقاله، نام نویسنده یا نویسندگان، ایمیل و مرتبه علمی، مقدمه و طرح مسئله، چارچوب مفهومی یا نظری مورداستفاده، روش پژوهش، کلیت نتایج مورد انتظار و کلمات کلیدی باشد.

متن کامل مقالات نیز می بایست بین 3500 تا 4500 کلمه، در نرم افزار Word تنظیم، و تا تاریخ 31 اردیبهشت ماه 1401 ارسال شود.

ملزومات قابل ذکر در این آثار شامل عنوان و چکیده، مقدمه و طرح مسئله، چارچوب مفهومی یا نظری، روش گردآوری و تحلیل داده ها، جمع بندی، نتیجه گیری و پیشنهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش «هویت و سیاست گذاری در ایران»

برگزاری همایش «هویت و سیاست گذاری در ایران»