مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 14:352022-01-10سياسي

ابراز نگرانی دشتی اردکانی از تشدید آلودگی هوا در اردکان


نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میزان آلایندگی هوای اردکان به نحوه نگران کننده ای رو به افزایش است گفت: هوای اردکان از میزان آلایندگی بالایی برخوردار است و این میزان آلایندگی می تواند خطرات جدی برای سلامت جسمی و روانی مردم به همراه .

- نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میزان آلایندگی هوای اردکان به نحوه نگران کننده ای رو به افزایش است گفت: هوای اردکان از میزان آلایندگی بالایی برخوردار است و این میزان آلایندگی می تواند خطرات جدی برای سلامت جسمی و روانی مردم به همراه داشته باشد لذا باید هرچه زودتر نسبت به رفع این مشکل اقدام عملی بر پایه مباحث علمی و برنامه مشخص صورت گیرد.

محمدرضا دشتی اردکانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آلودگی هوای اردکان و ابراز نگرانی مردم گفت: نگرانی مردم شهرستان اردکان در ارتباط با آلایندگی هوا، نگرانی بسیار به جا و به حقی است .

همه مسئولین باید بر این نکته متمرکز شده و ضمن شنیدن صدای مردم، در مسیر انجام وظایف خود اهتمام بیشتری داشته باشند از جمله نهادها و مسئولینی که مسئولیت حفظ سلامت مردم، حفظ محیط زیست و مقابله با آلودگی هوا را دارند و باید در جهت دسترسی مردم به هوای پاک حرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی دشتی اردکانی از تشدید آلودگی هوا در اردکان

ابراز نگرانی دشتی اردکانی از تشدید آلودگی هوا در اردکان