مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 14:402022-01-10فرهنگي

راهیابی مستند بلند مدمره به جشنواره فیلم کانال باستان شناسی آمریکا


مستند بلند مدمره روایت آوارگی مردمی است که سال ها پیش در جنگ ایران و عراق، شهر خود (خرمشهر)را رها کردند و ساکن مشهد شدند - راهیابی مستند بلند مدمره به جشنواره فیلم کانال باستان شناسی آمریکا مستند بلند مدمره روایت آوارگی مردمی است که سال ها پیش در جنگ ایران و عراق، شهر خود (خرمشهر)را رها کردند و ساکن مشهد شدند مستند بلند مدمره به کارگردانی خدیجه نیسی نامزد حضوردر نوزدهمین جشنواره بین المللی کانال باستان شناسی آمریکا، شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران، این فستیوال از چهارشنبه 11 مه تا یکشنبه 15 مه 2022(21اردیبهشت1401 الی 25 اردیبهشت 1401) در مرکز شهر یوجین واقع در اورگان برگزار می شود.

مستند بلند مدمره روایت آوارگی مردمی است که سال ها پیش در جنگ ایران و عراق، شهر خود (خرمشهر)را رها کردند و ساکن مشهد شدند؛ آنها با کوله باری از هیچ پای در دیاری جدید گذاشتند و برای خود خرمشهری جدید ساختند تا تسکینی باشد بر دردها و رنج هایشان.

این فیلم در شرکت پیدایش نو آوای هنر هفتم به تهیه کنندگی حسن کول آبادی تولید شده است.

خدیجه نیسی اولین اثر در کارنامه هنری خود را با عنوان مسافران طوس در سال(1394) کارگردانی کرد که این مجموعه شامل 6 قسمت 35 دقیقه ای می شود و پس از آن مجموعه مستند دوباره زندگی(تولید شده در شبکه مستند)1397 و در نهایت مستند مدمره نخستین فیلم بلند این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی مستند بلند مدمره به جشنواره فیلم کانال باستان شناسی آمریکا

راهیابی مستند بلند مدمره به جشنواره فیلم کانال باستان شناسی آمریکا