مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 18:252022-01-10سياسي

قطع همکاری «کردبچه» با سازمان برنامه، نظر نهادهای امنیتی بود


اخیراً آقای محمد کردبچه بعد از ترک این سازمان در مصاحبه با برخی رسانه ها مطالبی عنوان کرده اند که با واقعیت فرسنگ ها فاصله دارد.

- ، سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: اخیراً آقای محمد کردبچه بعد از ترک سازمان در مصاحبه با برخی رسانه ها مطالبی عنوان کرده اند که با واقعیت فرسنگ ها فاصله دارد.

با توجه به سابقه طولانی و جهت حفظ آبروی وی سازمان برنامه از پاسخ به این ادعاها تاکنون خودداری کرده اما نظر به ادامه جوسازی ها و بیان مطالب غیرواقعی تنها به بخشی از موارد اشاره و از بیان جزییات و ابعاد وسیع موضوع پرهیز می شود.

واقعیت این است که بر اساس نامه رسمی یکی از نهادهای نظارتی و امنیتی مبنی بر منع جدی به کارگیری نامبرده در مشاغل حساس، امکان تداوم خدمت ایشان در سازمان برنامه وبودجه عملاً سلب شده؛ ازاین رو جلوگیری از حضور بدون دعوت ایشان در جلسات متعدد ناشی از همین اعلام رسمی است.

از سوی دیگر آقای کردبچه سال های قبل بازنشسته شده و طبق قانون منع به کارگیری بازنشستگان، پرونده ای برای مسئولان وقت سازمان در دستگاه نظارتی دیگری برای پاسخگویی به پرداخت غیرقانونی که مجموع آن عدد قابل توجهی بوده تشکیل شده است.

در این میان و باوجود ابعاد مختلف، آقای کردبچه بدون کسب اجازه از مسئولان و بدون اخذ مجوز اسناد و مدارکی را از سازمان خارج کرده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع همکاری «کردبچه» با سازمان برنامه، نظر نهادهای امنیتی بود

قطع همکاری «کردبچه» با سازمان برنامه، نظر نهادهای امنیتی بود