مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 10:302022-01-11حوادث

کشف انبار احتکار لوازم خودرو در کرمان


فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف 5 هزار قطعه لوازم خودرو به ارزش 8 میلیارد ریال در عملیات ماموران کلانتری11 شهر کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ مهدی پور امینایی بیان کرد: در اجرای طرح برخورد با محتکران و مفسدان اقتصادی، ماموران کلانتری11 شهرکرمان در پی اقدامات اطلاعاتی از احتکار لوازم یدکی در یک انبار در حاشیه شهر کرمان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل و هماهنگی با دستگاه قضایی در بازرسی از انبار مورد نظر، 5هزار قطعه خودرو و 7 دستگاه موتور کامل خودرو مربوط به خودروهای زانتیا، پژو405 و پژو 206 را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه ارزش کالای احتکاری از سوی کارشناسان 8 میلیارد ریال برآورد شده است،خاطر نشان کرد:در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی با بیان اینکه برخورد با مخلان امنیت بازار و مفسدان اقتصادی در اولویت برنامه های نیروی انتظامی قرار دارد به کسانی که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار می کنند، هشدار داد و گفت: ماموران پلیس بر این موضوع اشرافیت کامل داشته و با متخلفان به طور قاطع برخورد و این افراد را تحویل قانون می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار احتکار لوازم خودرو در کرمان

کشف انبار احتکار لوازم خودرو در کرمان