مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 10:502022-01-11اقتصادي

رهایی 25 محکوم به قصاص از چوبه دار در کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مهدی تقی زاده معاون قضایی رییس کل دادگستری کرمان در خصوص وضعیت صلح و سازش در شوراهای حل اختلاف استان کرمان در 9 ماهه سال جاری اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 46 هزار و 40 فقره پرونده در شعب شوراهای حل اختلاف سراسر استان مختومه به سازش شده است که  این امر نشان دهنده رشد 13 درصدی میزان مصالحه نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

وی به آمار پرونده های مختومه در شورا های حل اختلاف ویژه زندان سراسر استان اشاره و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون  تعداد 2 هزار و 464 فقره پرونده در شورا های حل اختلاف ویژه زندانیان استان به سازش منجر شده است که در نتیجه آن 660 مددجو از زندان آزاد شده اند.

    این مقام قضایی ادامه داد: یکی از بهترین عملکردهای شعب ویژه زندان، سازش در پرونده های قتل است که کارکنان این شعب موفق شدند با پادرمیانی و میانجی گری و تلاش وافر تعداد 25 نفر از محکومان به قصاص را از چوبه دار رها سازند و فرصت زندگی مجدد به آنها ببخشند.

تقی زاده افزود: تلاش و اهتمام جدی و مستمر همکاران در شعب شوراهای حل اختلاف سراسر استان و نیز تدابیر و رویکردهای مصوب و ابلاغی مرکز توسعه حل اختلاف کشور در جهت افزایش میزان مصالحه از عوامل و اثرات سازنده و چشمگیر در تحقق این امر مهم بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی 25 محکوم به قصاص از چوبه دار در کرمان

رهایی 25 محکوم به قصاص از چوبه دار در کرمان