مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 23:102022-01-13اقتصادي

همکاری ادارات خوزستان برای حل مشکلات صنایع بهبهان


معاون اقتصادی استاندار خوزستان روز پنجشنبه در سفری یک روزه به شهرستان بهبهان ضمن بررسی و بازدید از صنایع و تولیدی های این شهرستان با فعالان اقتصادی بهبهان جلسه ای برگزار کرد.

- آقارضا فتوحی در این بازدید در جریان آخرین وضعیت مسایل پیرامون فعالیت های اقتصادی شهرستان بهبهان قرار گرفت و دستورات لازم جهت رفع موانع و مشکلات واحدهای تولید و صنایع این شهرستان را صادر کرد.

وی در این سفر از کارخانه خرما، کارخانه قند و برخی واحدهای مرغداری بازدید به عمل آورد و سپس در جلسه ای با فعالان اقتصادی این شهرستان مسایل آنان را بررسی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری خوزستان، فتوحی همچنین از نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان به منظور اتخاذ تصمیمات لازم جهت اجرای فاز توسعه نیروگاه بازدید کرد.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان با حضور در شهرک صنعتی و بازدید از تعدادی از صنایع تولیدی و سرکشی از بخش های مختلف این واحدها، از نزدیک در جریان امور و مسائل مربوط به این واحدها قرار گرفت و ضمن گفتگو و شنیدن درخواست های صاحبان این واحدها، دستورات لازم را در راستای حمایت از تولید، اشتغالزایی و رفع موانع تولید صادر کرد و خواستار همکاری و پیگیری تمامی ادارات استان برای حل مشکلات پیش روی صنایع و واحدهای تولیدی این شهرستان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری ادارات خوزستان برای حل مشکلات صنایع بهبهان

همکاری ادارات خوزستان برای حل مشکلات صنایع بهبهان