مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 00:052022-01-14اقتصادي

حذف مالیات بر ارزش افزوده بازار نیمه جان طلا را احیا می کند؟


رییس انجمن طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی خراسان رضوی گفت: پیش بینی این بود که با اجرای قانون حذف مالیات بر ارزش افزوده در طلا، جواهر و پلاتین و کاهش قیمت طلا و جواهر میزان تقاضا و خرید مردم افزایش پیدا کند اما با توجه به تغییرات و نوسانات قیمت ارز طی .

- ایسنا/خراسان رضوی رییس انجمن طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی خراسان رضوی گفت: پیش بینی این بود که با اجرای قانون حذف مالیات بر ارزش افزوده در طلا، جواهر و پلاتین و کاهش قیمت طلا و جواهر میزان تقاضا و خرید مردم افزایش پیدا کند اما با توجه به تغییرات و نوسانات قیمت ارز طی چند روز گذشته و تاثیر آن بر قیمت طلا ترجیح مصرف کننده نهایی صبر کردن است زیرا امکان تداوم کاهش قیمت ها همچنان وجود دارد.

شهرام مرصعی در گفت وگو با ایسنا در خصوص اجرای قانون حذف مالیات بر ارزش افزوده طلا، جواهر و پلاتین اظهار کرد: هنوز مدت زیادی از اجرایی شدن شیوه جدید محاسبه مالیات بر ارزش افزوده طلا نگذشته و نمی توان تاثیرات ملموس اجرای این قانون را در افزایش خرید یا تغییر تقاضای مردم مشاهده کرد.

رییس انجمن طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی خراسان رضوی عنوان کرد: تا 13 دی ماه سال جاری نحوه محاسبه مالیات بر ارزش افزوده طلا به همان روال قدیمی و محاسبه 9 درصد بر کل قیمت طلا صورت می گرفت اما از این تاریخ به بعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف مالیات بر ارزش افزوده بازار نیمه جان طلا را احیا می کند؟

حذف مالیات بر ارزش افزوده بازار نیمه جان طلا را احیا می کند؟