مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:352022-01-18ورزشي

مرحوم یزدانی خرم به توسعه شخصیتی ورزشکاران معتقد بود


دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک با تاکید بر ویژگی های بارز مدیریتی مرحوم یزدانی خرم گفت که او از جمله مدیرانی بود که به توسعه شخصیتی ورزشکاران معتقد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید امیر حسینی با یادآوری اینکه روز گذشته مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم محمدرضا یزدانی خرم برگزار شد، گفت: بزرگان، پیشکسوتان و قهرمانان ورزش با حضور در مراسم تشییع مرحوم حاج محمد رضا یزدانی خرم سنگ تمام گذاشتند.

این مراسم باشکوه در محل سالن فدراسیون والیبال با سخنان آقایان داورزنی، دبیر، صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک از جامعه ورزش و آقایان کارخانه و پیمان اکبری مربیان از خانواده والیبال برگزار و اقامه نماز شد.

وی با اشاره به ویژگی های بارز مدیریتی مرحوم یزدانی خرم خاطرنشان کرد: حاج محمدرضا یزدانی خرم مدیری مسلمان، از محبان اهل بیت (ع)، اقتدارگرا، مهربان و تکنوکرات مسلط به رموز کسب و کار و تجارت و با ارتباطات موثر بود که از هوش و ذکاوت عاطفی بالایی نیز برخوردار بود.

دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: آن مرحوم به اهمیت منابع انسانی برای توسعه واقف بود و از همه متخصصان برای پیشبرد اهداف کاری اش در فدراسیون های والیبال و کشتی بهره مند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحوم یزدانی خرم به توسعه شخصیتی ورزشکاران معتقد بود

مرحوم یزدانی خرم به توسعه شخصیتی ورزشکاران معتقد بود