مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 08:252022-01-19فرهنگي

آیین رونمایی از تازه های نشر جهاد دانشگاهی اصفهان


آیین رونمایی از سه کتابی که به تازگی از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی اصفهان منتشر شده، با توضیحی درباره تغییر رویکرد این نشر و همچنین، تقدیر از مترجمان کتاب «دست نامه قصه درمانی» همراه بود.

- ایسنا/اصفهان آیین رونمایی از سه کتابی که به تازگی از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی اصفهان منتشر شده، با توضیحی درباره تغییر رویکرد این نشر و همچنین، تقدیر از مترجمان کتاب دست نامه قصه درمانی همراه بود.

محمدرضا رهبری، سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی اصفهان، در آیین رونمایی از تازه های نشر جهاد دانشگاهی اصفهان که روز گذشته (سه شنبه_ 28 دی ماه) در کتاب فروشی اردیبهشت جهاد دانشگاهی اصفهان برگزار شد، گفت: بسیاری از چهره های دانشگاهی، کتاب فروشی جهاد دانشگاهی را با شمایل متفاوت به یاد داشته و با آن خاطره دارند؛ مجموعه ای که مطابق با نیاز مخاطب پوست اندازی کرده و این آیین نیز، که برای برگزاری آن دور هم جمع شده ایم، سوای رونمایی از کتاب، رونمایی از انتشارات کهنسال اما جوان شده جهاد دانشگاهی اصفهان هم هست.

او ادامه داد: انتشارات جهاد دانشگاهی اصفهان، هم در ظاهر و هم در فرآیندهای انتخاب و انتشار کتاب تغییر کرده و به سمت دقت و کیفیت بیشتر رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین رونمایی از تازه های نشر جهاد دانشگاهی اصفهان

آیین رونمایی از تازه های نشر جهاد دانشگاهی اصفهان