مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 09:302022-01-19فرهنگي

دومین نمایشگاه مجازی کتاب 3 تا 10 بهمن برگزار می شود


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب سوم تا دهم بهمن ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، اسمعیل جهانگیری با اعلام این خبر گفت: دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران  که به صورت سراسری در کل کشور برگزار می شود از جمله تدابیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تحقق عدالت فرهنگی تسهیل دسترسی مردم به این کالای باارزش فرهنگی در شرایط ویژه برآمده از همه گیری کرونا است.

وی به ثمرات و اثرات مثبت برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب اشاره کرد و افزود: نمایشگاه مجازی کتاب فرصت برای برخورداری یکسان مردم در همه مناطق از تازه های نشر و کتاب های مورد نیاز، بستری برای عرضه ابتکارات ، ایجاد گفتمان فرهنگی و زمینه ای برای مشارکت شهروندان در ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهار کرد: در نخستین دوره نمایشگاه مجازی کتاب به واسطه استقبال خوب مردم هرمزگان ، جایگاه استان در بخش خریداران نسبت به جمعیت ارتقاء یافت و در این دوره نیز پیش بینی می شود که هرمزگان جزء چند استان برتر در این حوزه قرار گیرد.

جهانگیری اضافه کرد : هماهنگی های لازم جهت تسهیل خرید مردم استان از قبیل تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب، امکان اختصاص بن کتاب، استفاده از مشارکت خیرین برای خرید و اهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین نمایشگاه مجازی کتاب 3 تا 10 بهمن برگزار می شود

دومین نمایشگاه مجازی کتاب 3 تا 10 بهمن برگزار می شود