مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:052022-01-19ورزشي

واگذاری زمین چمن به تیم خوشه طلایی ساوه


مدیرکل اداره ورزش استان مرکزی گفت: در راستای حمایت از تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه با واگذاری زمین چمن به این باشگاه موافقت شده است.

- با اشاره به مصوبات سفر وزیر ورزش به استان مرکزی گفت: بهسازی سالن چمران ساوه یکی از مصوبات سفر وزیر ورزش به استان مرکزی بود که در حال عقد قرار با پیمانکار آن برای اجرایی شدن این مجموعه هستیم، در مورد بهسازی سکوهای سالن ورزشی فجر ساوه و بهسازی سکوی پرتاب چکش ساوه نیز اعتبار آن ابلاغ شده و در حال عقد قرارداد هستیم.

وی ادامه داد: حمایت از هیأت های ورزشی از دیگر مطالبات جامعه ورزشی در سفر وزیر ورزش به استان مرکزی بود که ظرف چند روز آینده عملیاتی می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: در خصوص مصوبات دیگر بخشی تأمین اعتبار شده و یک بخش آن در حال پیگیری است و یک بخش دیگر مربوط به تأمین اعتبارات است با توجه به اینکه موافقت نامه های 1400 در دولت قبلی مبادله شده ممکن است امکان جابجایی و افزایش تخصیص نداشته باشد و یا اینکه منابع پیش بینی شده و تأمین اعتبار آن در سال 1401 باشد.

حقدادی تصریح کرد: بودجه مصوب اداره ورزش استان در حوزه هزینه ای و عمرانی برای سال 1400 حدود 90 میلیارد تومان است تا به امروز تخصیص در غالب اسناد معادل 30 میلیارد تومان بوده و اعتبار مصوب نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری زمین چمن به تیم خوشه طلایی ساوه

واگذاری زمین چمن به تیم خوشه طلایی ساوه