مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 15:052022-01-19ورزشي

واگذاری 40 هکتار از زمین های بنیاد مستضعفان به ساخت مسکن ملی در یزد


مدیر کل سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان یزد رفع مشکل فقر به صورت ریشه ای را سیاست اصلی این نهاد انقلابی دانست و گفت: طبق هماهنگی انجام شده 40 هکتار از اراضی این بنیاد در استان یزد به ساخت مسکن ملی اختصاص داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آرمین کاظمی نژاد در جریان دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با تشریح اقدامات و برنامه های حمایتی این نهاد برای اقشار ضعیف و کم برخوردار اظهار کرد: از ابتدای شروع کرونا بنیاد مستضعفان در استان یزد در زمینه های مختلف کمک های نقدی و غیرنقدی قابل توجهی ارائه کرده است.

وی با اشاره به ضرورت رفع مشکل مسکن در جامعه افزود: رفع مشکل مسکن در جامعه از اهداف اصلی بنیاد مستضعفان است و در همین راستا در استان یزد نیز 40 هکتار از اراضی در تملک این نهاد به ارزش یک هزار میلیارد ریال برای ساخت مسکن ملی اختصاص یافته است.

مدیرکل سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان یزد در ادامه اجرای طرح های ورزشی و فرهنگی در مناطق محروم را از دیگر برنامه های حمایتی این نهاد دانست و بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون مبلغ 13 میلیارد ریال جهت ایجاد فضاهای ورزشی در مناطق محروم استان از سوی این نهاد هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 40 هکتار از زمین های بنیاد مستضعفان به ساخت مسکن ملی در یزد

واگذاری 40 هکتار از زمین های بنیاد مستضعفان به ساخت مسکن ملی در یزد