مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 23:202022-01-19اجتماعي

دمای فیروزکوه به 16 درجه زیر صفر می رسد


از بعد از ظهر پنجشنبه تا بعد از ظهر جمعه با نفوذ سامانه بارشی در پاره ای نقاط به ویژه بخش های شمالی استان بارش باران و برف گاهی با وزش باد شدید به خصوص در نیمه جنوبی و غربی استان و احتمال رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف و کولاک و وقوع بهمن پیش بینی می شود.

- مدیر کل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه احتمال در ارتفاعات بارش برف و کولاک و وقوع بهمن پیش بینی می شود، گفت: روز پنجشنبه کمینه دمای هوا در تهران به منفی 3 درجه و در شهرستان های فیروزکوه و آبعلی به منفی 16 و منفی 11 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ مجتبی جلالی مدیر کل هواشناسی استان تهران اظهار کرد: بر اساس بررسی داده های پیش یابی هواشناسی تا بعد از ظهر پنج شنبه وضعیت جوی استان تهران آسمان صاف و با افزایش پایداری جوی افزایش موقتی آلاینده های جوی مورد انتظار است.

وی گفت: از بعد از ظهر پنجشنبه تا بعد از ظهر جمعه با نفوذ سامانه بارشی در پاره ای نقاط به ویژه بخش های شمالی استان بارش باران و برف گاهی با وزش باد شدید به خصوص در نیمه جنوبی و غربی استان و احتمال رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف و کولاک و وقوع بهمن پیش بینی می شود.

مدیر کل هواشناسی استان تهران توصیه کرد: از کوهنوردی و صعود به ارتفاعات پرهیز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای فیروزکوه به 16 درجه زیر صفر می رسد

دمای فیروزکوه به 16 درجه زیر صفر می رسد