مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 10:472022-01-22اجتماعي

راهدارخانه های ملایر در آماده باش کامل


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر از آماده باش کامل پنج راهدارخانه شهرستان خبر داد و با اشاره به برفروبی دو هزار و 230 کیلومتر از باندها و محورهای مواصلاتی در حوزه استحفاظی ملایر، - گفت: میزان ماسه پاشی یک هزار و 870 تن بوده است.

هاشم اسکندریان در گفت وگو با ایسنا؛ با اشاره به عملیات برفروبی و بازگشایی مسیرها در اثر کولاک شدید و حضور نیروهای شهرداری ملایر، زنگنه و سامن در عملیات برفروبی، افزود: 175 مورد امدادرسانی انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: 38 دستگاه درگیر برفروبی هستند و راهدارخانه های مرکز اداره، زاغه، یونس، زنگنه و آورزمان نیز در آماده باش کامل به سر می برند.

اسکندریان با اشاره به آماده باش اکیپ های راهداری و عملیات برفروبی و ماسه پاشی در سطح حوزه استحفاظی، از بازدید مشترک با نماینده انجمن صنفی شهرستان ملایر و تکمیل چک لیست های نظارتی شرکت های حمل و نقل میهن بار الوند و آریا بار الوند خبر داد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر خاطرنشان کرد: دو روز گذشته، در محور ملایر – همدان، گشت کنترل و نظارت بر ناوگان عمومی و نظارت جاده ای به اتفاق کارشناس حمل و نقل اداره راهداری ملایر و پلیس راه مبنی بر کنترل اسناد حمل، تجهیزات ایمنی، مندرجات بارنامه، ناوگان عمومی بار بدون بارنامه و مدارک راننده و ناوگان و تطبیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهدارخانه های ملایر در آماده باش کامل

راهدارخانه های ملایر در آماده باش کامل