مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 11:072022-01-22ورزشي

خوزستان از ضعیف ترین استان های کشور در تیراندازی با کمان است


خوزستان در سال های نه چندان دور یکی از استان های بسیار خوب در رشته تیراندازی با کمان بود اما اکنون یکی از ضعیف ترین استان های کشور است.

- ایسنا/خوزستان یک مربی تیراندازی با کمان گفت: خوزستان در سال های نه چندان دور یکی از استان های بسیار خوب در رشته تیراندازی با کمان بود اما اکنون یکی از ضعیف ترین استان های کشور است.

بهزاد فولادوند در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به راه اندازی یک باشگاه تیراندازی باکمان در خوزستان، اظهار کرد: به تازگی باشگاه پالایش گاز امیدیه به افتتاح رسیده است و چشم انداز ما این است که با نیروهای بومی که آموزش می دهیم، در سال 1401 بتوانیم تیم را در مسابقات کشوری شرکت دهیم و در سال 1402نیز نماینده خوزستان در لیگ برتر کشور باشیم.

وی ادامه داد: لیگ تیراندازی با کمان استان نیز از ماه جاری آغاز خواهد شد و قطعا اگر باشگاه پالایش گاز امیدیه کار خود را زودتر شروع می کرد از همین امسال در این رقابت ها شرکت می کردیم.

در حال حاضر چهار باشگاه تیراندازی با کمان در استان وجود دارد و امیدوارم باشگاه پالایش گاز امیدیه بتواند قطب بزرگی در تیراندازی با کمان کشور شود.

این مربی تیراندازی با کمان در ادامه نیز خاطرنشان کرد: تیراندازی با کمان خوزستان افت کرده است اما امید می رود با برگزاری رقابت های لیگ برتر خوزستان، تلنگری به ورزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان از ضعیف ترین استان های کشور در تیراندازی با کمان است

خوزستان از ضعیف ترین استان های کشور در تیراندازی با کمان است