مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 16:372022-01-22اقتصادي

پایگاه اطلاع رسانی امدادگران ایران


سایت امدادگران ایران به منظور معرفی امدادگرانی که در عرصه حمل و تعمیر خودرو در تمام نقاط کشور فعالیت دارند، راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، مردم می توانند با مراجعه به سایت به این بانک اطلاعاتی امدادگران در سراسر کشور دست یابند.

سایت امدادگران در اصل با هدف درج اطلاعات کامل امدادگران به جهت شناسایی آنها توسط امدادخواه جهت تسریع خدمات رسانی امدادگری است به این صورت که هنگام جستجو در سایت فقط امدادگران منطقه مورد نظر نمایش داده می شود و این در عمل باعث تسریع سرعت و راحتی تماس با امدادگر مورد نظر است.

از مزایای دیگر وجود بانک اطلاعاتی امدادگران در سایت امدادگران ایران، شناسایی امدادگران معتبر و قابل اعتماد می باشد چرا که تمام امدادگران ثبت شده در سایت تحت نظارت امدادگری کل کشور می باشد و درج امدادگر نامعتبر و متفرقه در سایت غیرممکن است.

همچنین در صورت بروز نارضایتی و عملکرد نادرست هر امدادگر، فرد امدادخواه می تواند با مراجعه به سایت، شکایت خود را از امدادگر مورد نظر ثبت نماید تا در اسرع وقت توسط همکاران ما پیگیری شود.

از مهم ترین مزیت سایت امدادگران ایران، تولید QR کد مختص هر امدادگر است که امدادگر موظف می باشد ایت QR کد اختصاصی را بر روی خودروی خود نصب نماید تا علاوه بر سرعت بخشیدن به شناسایی امدادگر مطمئن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه اطلاع رسانی امدادگران ایران

پایگاه اطلاع رسانی امدادگران ایران