مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 08:472022-01-23سياسي

توزیع بیش از هزاربسته معیشتی و50سری جهیزیه در سیریک


همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بیش از هزاربسته معیشتی و50سری جهیزیه در سیریک در شرق هرمزگان تهیه توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، چهاردهمین مرحله نهضت کمک مومنانه بمناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته زن و روز مادر در شهرستان سیریک برگزارشد.

  سید حسن فاطمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک گفت: در این مرحله از نهضت کمک مومنانه در قالب رزمایش مواسات و همدلی بیش از  هزار بسته معیشتی و 50 سری جهیزیه در سیریک بین افراد کم برخوردار و آسیب دیده از سیل شهرستان سیریک توزیع شد.

سرهنگ پاسدار فاطمی اظهار داشت: این بسته ها با همکاری  ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و گروههای جهادی به ارزش دو میلیارد تومان جمع آوری و بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

وی افزود: بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، گوشت، مرغ و خشکبار و حبوبات است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک یاد آور شد: 50سری جهیزیه  کاملا ایرانی نیز شامل یخچال، کولر، تلویزیون، اجاق گاز، فرش، ظروف آشپزخانه و ماشین لباسشویی میان نوعروسان شهرستان توزیع شد.

فاطمی در پایان اضافه کرد، از شروع رزمایش مواسات و همدلی در این شهرستان تاکنون بیش از 15 هزار بسته معیشتی میان افراد و خانوار های نیازمند شهرستان توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از هزاربسته معیشتی و50سری جهیزیه در سیریک

توزیع بیش از هزاربسته معیشتی و50سری جهیزیه در سیریک