مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 10:322022-01-23ورزشي

14 سازمان مردم نهاد جوانان اردبیل در حوزه ازدواج فعال هستند


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از فعالیت 14 سازمان مردم نهاد جوانان استان اردبیل در حوزه ازدواج خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از فعالیت 14 سازمان مردم نهاد جوانان استان اردبیل در حوزه ازدواج خبر داد.

سجاد انوشیروانی در جلسه مجمع خیرین ازدواج استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: در شهرستان های اردبیل، مشکین شهر، نیر، خلخال، آب بیگلو و بیله سوار سازمان مردم نهاد در حوزه ازدواج و تحکیم خانواده تأسیس شده است که هدف از تأسیس این مؤسسات آگاه سازی در راستای ازدواج آسان و همچنین برگزاری دوره های قبل، بعد و حین ازدواج و مشاوره برای زوجین جوان است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت خیرین اردبیلی ساکن در پایتخت و همچنین کمک از گروه های مرجع همچون نماینده ولی فقیه و استاندار برای تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند اضافه کرد: برای جذب خیرین در امر ورزش و جوانان باید از ظرفیت خانه اردبیل و معرفی خیرین از افراد شاخص و مرجع کمک بگیریم و اهمیت موضوع خیرین در دو حوزه ورزش و جوانان و ساماندهی این موضوع و تعریف مسیر درست برای کمک به عنوان خیرین ورزشی و ازدواج در سطح استان است.

انوشیروانی با اشاره به اقدامات ارزنده مؤسسه خیریه 14 معصوم (ع) و مجمع خیرین ازدواج در امر اهدای جهیزیه به نوعروسان افزود: استان اردبیل جزو 5 است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 سازمان مردم نهاد جوانان اردبیل در حوزه ازدواج فعال هستند

14 سازمان مردم نهاد جوانان اردبیل در حوزه ازدواج فعال هستند