مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 10:372022-01-23اقتصادي

ترفندهای رزرو بلیط اتوبوس تخفیف دار


سفر با اتوبوس به دلیل در دسترس بودن و قیمت های مناسبی که برای بلیط ارائه می دهد، همیشه یکی از اولین انتخاب های مسافران بوده است.

-  البته اخیرا با شیوع ویروس کرونا و کاهش ظرفیت پذیرش مسافر، هزینه بلیط های این وسیله محبوب نیز با رشد قیمت همراه بوده و همین امر سبب شده تا سفر دوستان به دنبال چاره ای برای رزرو بلیط اتوبوس تخفیف دار باشند.

با ما همراه باشید تا با  اصول برنامه ریزی آسان و اقتصادی سفر جاده ای با اتوبوس بیش تر آشنا شوید.

ماجرای رشد تصاعدی قیمت بلیط اتوبوس از زمان افزایش سرسام آور قیمت ارز، صنعت حمل و نقل اتوبوسرانی که وابسته به واردات بود، با ضررهای هنگفتی مواجه شد.

از یک سو، هزینه هر دستگاه ناوگان اتوبوس اسکانیا یا ولوو از حدود 800 میلیون تومان به بالای 4 میلیارد رسید که سبب شد عملا تجهیز و نوسازی ناوگان از سوی شرکت های اتوبوسرانی غیرممکن شود.

از سوی دیگر، شیوع پیک ویروس کرونا و کاهش ظرفیت پذیرش مسافر تا 50 درصد، شوک دیگری را به بازار حمل و نقل جاده ای وارد کرد.

اخیرا نیز، با ابلاغیه ی جدید وزارت راه و شهرسازی مبنی بر افزایش ظرفیت پذیرش مسافر، با اینکه هزینه بلیط هواپیما و قطار با کاهش مواجه شد، اما هزینه بلیط های اتوبوس به دلیل ضررهای پیشین رانندگان، مسیر افزایشی خود را ادامه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترفندهای رزرو بلیط اتوبوس تخفیف دار

ترفندهای رزرو بلیط اتوبوس تخفیف دار