مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-26ورزشي

کارگروه هویت دینی به فعالیت خود ادامه می دهد


اصفهان_ مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: کارگروه هویت دینی در راستای حفظ نسل جوان از تهاجم فرهنگی تشکیل شده است و به فعالیت خود ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد طباطبایی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی جوانان در استانداری اصفهان با اشاره به 6 محور اساسی در این حوزه و اقدامات کمی و کیفی صورت گرفته اظهار داشت: ازدواج به عنوان اولین مسئله مورد بررسی در سال گذشته بود که در راستای آن مجمع خیرین ازدواج تشکیل شد.

وی افزود: دفتر و اعضای این خیریه مشخص و آغاز به کار کرده اما با گذشت دو سال از فعالیت آن باید مجدد برای اعضای آن رأی گیری صورت گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: مدیران بانک هایی که تسهیلات ازدواج ارائه می دهند نیز فراخوان شدند که در یک روز معین برای رفع مشکلات و موانع آنها جلسات تشکیل دادیم.

برپایی کارگاه های هویت دینی و غنی سازی اوقات فراغت جوانان وی با بیان اینکه کارگاه های ازدواج در سطح گسترده برگزار شده، گفت: 307 هزار نفر آموزش لازم را در این کارگاه ها دیدند و در کنار آن بخشی از اعتبارات مراکز مشاوره و بینش مطهر جذب انجام شده است.

طباطبایی ادامه داد: فعالیت هایی برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان با مشارکت و هم افزایی سایر نهادها انجام شده که علی رغم درگیری با بیماری کرونا در دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه هویت دینی به فعالیت خود ادامه می دهد

کارگروه هویت دینی به فعالیت خود ادامه می دهد