مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 17:072022-01-26سياسي

ضرورت جانمایی آرامستان جدید شهرستان تویسرکان


سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان خواستار ارائه برنامه میان مدت و بلندمدت برای ساماندهی آرامستان فعلی و جانمایی آرامستان جدید در این شهرستان شد.

- به گزارش، حسین افشاری چهارشنبه در نشست با شهردار و شورای اسلامی شهر تویسرکان با بیان اینکه آینده نگری، پیش بینی و ارائه راه حل مسائل و مشکلات شهری باید به جای درگیر شدن اعضای شورا با امور جزیی در پیش گرفته شود، برلزوم قانون مداری و رعایت ضوابط شهرسازی فنی، ساخت و سازها تاکید کرد.

وی با بیان اینکه صدور پروانه ساخت و تسهیل و زمانبندی مشخص برای مجموعه شهرداری و نظام مهندسی باید روان سازی شود، اظهار کرد: سامانه پایش تصویری تا 20 اسفندماه سال جاری راه اندازی و به بهره برداری کامل خواهد رسید.

فرماندار شهرستان تویسرکان به ضرورت ایجاد مرکز پژوهش های شورای شهر و پرداختن به مشکلات شهر سازی و مدیریت شهری و رفتار ترافیکی و مبلمان شهری پرداخت و افزود: مقابله جدی و بدون اغماض با رانت و بستن روزنه تخلفات و گلوگاه های فساد باید در دستور کار قرار گیرد.

افشاری بر جداسازی محل کار اعضای شورای شهر از شهرداری و استقرار کمیسیون ها در محل جدید شورا تاکید ورزید و خواستار ارائه برنامه میان مدت و بلند مدت برای ساماندهی آرامستان فعلی و جانمایی آرامستان جدید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت جانمایی آرامستان جدید شهرستان تویسرکان

ضرورت جانمایی آرامستان جدید شهرستان تویسرکان