مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 01:222022-01-26حوادث

واژگونی دو پراید و تصادف موتورسیکلت در دیر 6 مصدوم در پی داشت


مسئول اورژانس 115 شهرستان دیر از مصدوم شدن شش نفر در سه حادثه جداگانه در شهرستان دیر خبر داد.

- گفت: در اولین حادثه ساعت 9 و 30 دقیقه با اعلام به مرکز پیام فوریت های پزشکی شهرستان دیر مبنی بر برخورد یک دستگاه خودرو پراید با موتورسیکلت در شهر دیر پایین تر از میدان فانوس بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس 115 دیّر به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در این حادثه راکب موتورسیکلت از ناحیه پا دچار آسیب شده بود توسط تیم اورژانس 115 دیّر خدمات اولیه درمانی دریافت و به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

مسئول اورژانس 115 شهرستان دیّر گفت: حادثه دوم ساعت 20 و 58 دقیقه واژگونی دو دستگاه خودروی پراید در محور دوراهی دیر به دوراهک روبروی پادگان سپاه گزارش شد.

وی گفت: این دو خودروی پراید برای اینکه بهم برخورد نکند به پایین جاده منحرف و واژگون شدند که سه نفر از سرنشین این خودروها خوشبختانه صدمه سطحی داشتند و توسط آمبولانس پایگاه اورژانس 115 دوراهک به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان منتقل شدند.

ناظمیان پور افزود: حادثه سوم ساعت 22 و 20 دقیقه گزارش شد که در آن یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان ساحلی دیر روبروی پارک خلیج فارس واژگون و دو نفر راکب و سرنشین 19 و 16 ساله آن با برخورد به کناره جدول از ناحیه سر و صورت دچار صدمه جدی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی دو پراید و تصادف موتورسیکلت در دیر 6 مصدوم در پی داشت

واژگونی دو پراید و تصادف موتورسیکلت در دیر 6 مصدوم در پی داشت