مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 10:572022-01-28بين الملل

داعش تحت حمایت برخی کشورها، تهدیدی واقعی برای امنیت و ثبات منطقه


نماینده ایران در سازمان ملل داعش تحت حمایت برخی کشورها را همچنان تهدیدی واقعی برای امنیت و ثبات منطقه خواند و گفت: حادثه الحسکه نشان می دهد که نیروهای اشغالگر و متحدانش نتوانسته اند امنیت و نظم را در مناطق اشغالی برقرار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، زهرا ارشادی سفیر و معاون نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نیویورک در جلسه فوق العاده شورای امنیت که پنجشنبه (هفتم بهمن ماه) به درخواست روسیه برای بررسی حمله داعش به زندان حسکه در شمال شرق سوریه برگزار شد، اظهار داشت: آن چه امروز در الحسکه شاهد آن هستیم، نتیجه تداوم اشغال غیرقانونی بخش هایی از سوریه توسط نیروهای خارجی، از جمله آمریکا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، عناصر داعش اخیرا زندان الحسکه را تصرف کرده و درگیری سختی بین آن ها با شبه نظامیان قسد که قصد تسلط دوباره بر این زندان را دارند، به وقوع پیوست.

(اینجا بخوانید) نماینده کشورمان افزود: تردد آزادانه گروه های تروریستی، از جمله اعضای داعش در سرزمین های تحت اشغال غیرقانونی نیروهای خارجی در سوریه و عراق و همچنین انتقال آنها به کشورهای دیگر، صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی را تهدید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داعش تحت حمایت برخی کشورها، تهدیدی واقعی برای امنیت و ثبات منطقه

داعش تحت حمایت برخی کشورها، تهدیدی واقعی برای امنیت و ثبات منطقه