مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:122022-01-29اقتصادي

67 پروژه دهه فجر امسال در گیلانغرب افتتاح یا کلنگ زنی می شود


در ایام الله مبارک دهه فجر 67 پروژه و طرح عمرانی، خدماتی،رفاهی، گردشگری، صنعتی، کشاورزی و آموزشی در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حشمت رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان گیلان غرب در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در ایام الله دهه مبارک فجر 67 پروژه و طرح عمرانی، خدماتی، رفاهی،گردشگری ،صنعتی، کشاورزی و آموزشی در شهرستان گیلانغرب افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

وی ادامه داد: این طرح ها در مجموع با بیش از 570 میلیارد ریال اعتبار در زمینه گازرسانی به 26 روستای شهرستان، خدمات عمران شهری و روستایی، کشاورزی، آموزشی، راه و صنعتی و گردشگری خواهد بود.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب افزود: علاوه براین ده ها برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی نیز در سطح شهرستان برگزار خواهد شد که نواختن زنگ انقلاب در مدارس،  عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، رژه ناوگان حمل ونقل شهری، تجلیل از خانواده های شهدا و جانبازان انقلاب، محافل انس با قرآن، برگزاری یادواره های شهدا هریک از دهستان ها، شهدای فرهنگی و دانش آموز، شهدای اصناف وکارمند و شهدای زن از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

وی گفت: ده ها برنامه ورزشی نیز در رشته های مختلف در سطح شهرستان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

67 پروژه دهه فجر امسال در گیلانغرب افتتاح یا کلنگ زنی می شود

67 پروژه دهه فجر امسال در گیلانغرب افتتاح یا کلنگ زنی می شود