مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 16:122022-01-29سياسي

آغاز به کار شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در کربلا از آبان 1401


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران از راه اندازی رسمی دانشگاه سبطین (شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در کربلا) در آبان سال آینده خبر داد.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران از راه اندازی رسمی دانشگاه سبطین (شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در کربلا) در آبان سال آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، به همراه دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین الملل، دکتر محمدتقی بیگ محمدی، رییس دانشکده پزشکی، دکتر محمد شریعتی، مدیرگروه پزشکی اجتماعی و جواد رفیع، جانشین رییس در دانشگاه سبطین در سفر به عراق موضوع راه اندازی این دانشگاه را پیگیری کردند.

دکتر حسین قناعتی در حاشیه این سفر گفت: با توجه به راه اندازی دانشگاه سبطین عراق - شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در کربلا - که توسط عتبه امام حسین (ع) ساخته شده و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد، با هیئتی از مسئولان دانشگاه و مسئولان تعیین شده برای این دانشگاه به عراق سفر کردیم.

وی افزود: در این جلسه احکام در چهار بخش به تصویب دو طرف قرار گرفت و مقرر شد تا دو روز دیگر احکام صادر و دانشگاه سبطین کارش را از سه روز دیگر به طور رسمی آغاز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در کربلا از آبان 1401

آغاز به کار شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در کربلا از آبان 1401