مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 17:572022-01-29سياسي

تشریح ویژه برنامه های گرامیداشت دهه فجر در کرمان


ستاد دهه فجر استان کرمان با ارائه ویژه برنامه های کمیته های مختلف این ستاد به مناسبت فجر انقلاب برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، علی زینی وند استاندار کرمان امروز در جلسه ستاد دهه فجر استان اظهار داشت: با توجه به موج امیکرون با رعایت پروتکل های بهداشتی نباید روی کمیت و کیفیت جشن های انقلاب در این برهه تاثیر بگذارد .

وی گفت: می توان مانند برگزاری سالگرد شهید سلیمانی با رعایت پروتکل های بهداشتی تمام برنامه ها و جشن ها را به صورت تجمیعی برگزار کنیم و مکان های رو باز و بسته بزرگ و خوبی در استان داریم.

زینی وند ادامه داد: شهرداری ها و دستگاه های خدمات رسان در دهه فجر سال جاری با نظارت فرمانداری ها نوعی نهضت خدمات رسانی محله ای را در دستور کار خودشان قرار دهند.

وی تصریح کرد: از همه دستگاه ها می خواهم یک فضاسازی متفاوت در دهه فجر امسال نسبت به سال های قبل داشته باشند و برنامه ها از محتوای خوبی برخوردار باشند.

محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان نیز گفت: 150 برنامه در 9 حوزه فرهنگی، ادبی، هنری، نمایشگاهی و مسابقات و .

در استان برگزار خواهد شد .

اسلامی مسئول کمیته قضایی دهه فجر استان کرمان نیز بیان داشت: از جمله برنامه های ما در ایام الله دهه فجر سال جاری، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و محکومین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح ویژه برنامه های گرامیداشت دهه فجر در کرمان

تشریح ویژه برنامه های گرامیداشت دهه فجر در کرمان