مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 11:272022-01-30بين الملل

4 تروریست لبنانی در عراق کشته شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری لبنان 24 براساس اطلاعات خود اعلام کرد: چهار جوان لبنانی اهل شهر طرابلس در شمال این کشور که در کنار یک گروه تروریستی در عراق می جنگیدند، - یک رسانه لبنانی از کشته شدن چهار تبعه لبنانی که در قالب یک گروه تروریستی در عراق می جنگیدند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری لبنان 24 براساس اطلاعات خود اعلام کرد: چهار جوان لبنانی اهل شهر طرابلس در شمال این کشور که در کنار یک گروه تروریستی در عراق می جنگیدند، کشته شده اند و خانواده های آن ها خبر کشته شدن فرزندان خود را شنبه شب دریافت کردند.

برپایه این گزارش، در طول هفته های گذشته خبر هایی منتشر شده بود که این چهار جوان مفقود شده اند، اما امروز خبر رسید که کشته شده اند.

پایگاه خبری لبنان 24 به نقل از منابعی افزود: سه نفر از این جوانان از خاندان آل سیف از منطقه دشت النحله - البداوی و یک نفر دیگر از خاندان آل السید از منطقه القبه در طرابلس در شمال لبنان است.

برپایه این گزارش، منابع امنیتی هنوز این خبر را تایید یا تکذیب نکرده اند.

این خبر همچنین از جانب سایر رسانه های لبنانی منتشر نشده است.

این درحالی است که برخی خبر های تایید نشده در بعضی رسانه ها نیز حاکیت از آن دارد که ارتش عراق اجساد این چهار نفر را در اختیار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 تروریست لبنانی در عراق کشته شدند

4 تروریست لبنانی در عراق کشته شدند