مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 11:372022-01-30سياسي

مجلس نباید قراردادی که 20 سال از عمر آن می گذرد را تصویب کند


نماینده مهریز در مجلس با اشاره به قرارداد اجتناب از أخذ مالیات مضاعف بین ایران و سوییس گفت: متأسفانه دولت گزارشی از عملکرد قرارداد به مجلس ارائه نکرده در صورتی که این قرارداد 20 سال پیش منعقد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا صباغیان نماینده بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 10 بهمن) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه پروتکل بین دولت جمهوری اسلامی ایران و شورای فدرال سوییس به منظور اصلاح موافقتنامه (5) آبان 1381 هجری شمسی (27 اکتبر 2002) میان دولت جمهوری اسلامی ایران و شورای فدرال سوییس برای اجتناب از أخذ مالیات مضاعف در مورد مالیات های بر درآمد و سرمایه و پروتکل آن و در مخالفت با آن اظهار داشت: نمایندگان مجلس باید نسبت به قراردادی که توسط دولت امضا می شود اشراف داشته باشند.

وی افزود: متأسفانه دولت گزارشی از عملکرد قرارداد به مجلس ارائه نکرده است، در صورتی که این قرارداد 20 سال پیش منعقد شده و اکنون قرار است اصلاح شود.

نماینده مردم مهریز در مجلس تصریح کرد: دولت باید جزییاتی از این قرارداد را به مجلس ارائه و اعلام می کرد که اشکال این قرارداد در کدام قسمت وجود دارد، متأسفانه دولت حتی جای حروفی را که علامت سوال گذاشته شده اصلاح نکرده و به آن تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس نباید قراردادی که 20 سال از عمر آن می گذرد را تصویب کند

مجلس نباید قراردادی که 20 سال از عمر آن می گذرد را تصویب کند