مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 13:072022-01-30پزشكي

مشاهده چند کانون آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در کرمانشاه/ جای نگرانی نیست


معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی از مشاهده چند کانون بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان کرمانشاه خبر داد.

- مشاهده چند کانون "آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان" در کرمانشاه/ جای نگرانی نیست ایسنا/کرمانشاه معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی از مشاهده چند کانون بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان کرمانشاه خبر داد.

سیدبهمن نقیبی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه از هفته گذشته چهار کانون بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان کرمانشاه شناسایی شده، اظهار کرد: آخرین کانون بیماری یک مورد پرنده آزادپرواز بوده که روز گذشته(9 بهمن) در شهر کرمانشاه شناسایی شده و آزمایش آن مثبت شده است.

نقیبی اضافه کرد: سه مورد دیگر که همگی کانون های روستایی بوده اند، از هفته گذشته به ترتیب در روستاهای امیرآباد و سراب یاوری در شهرستان کرمانشاه و روستای سیاه سیاه شهرستان اسلام آبادغرب شناسایی شده اند که اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع بیماری انجام شده است.

معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی در ادامه وضعیت استان کرمانشاه را از حیث شیوع بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان قرمز اعلام کرد و افزود: چون آخرین مورد شیوع بیماری در روز گذشته در استان تایید شده، چنانچه تا 21 روز پس آن مورد دیگری از شیوع بیماری در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاهده چند کانون آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در کرمانشاه/ جای نگرانی نیست

مشاهده چند کانون آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در کرمانشاه/ جای نگرانی نیست