مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 17:172022-01-30سياسي

48 پروژه در ایام الله دهه فجر در تربت حیدریه بهره برداری و کلنگ زنی می شود


سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری تربت حیدریه از بهره برداری و افتتاح 48 در پروژه ایام الله دهه فجر در تربت حیدریه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، علی اکبر کی پور سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگاران شهرستان گفت: 48 پروژه در ایام الله دهه فجر در تربت حیدریه بهره برداری و کلنگ زنی می شود که برای این تعداد پروژه 366 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: از این تعداد پروژه 115 میلیارد تومان از طریق اعتبارات دولتی و 251 میلیارد تومان  توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

کی پور به جزییات تعدادی از این پروژه ها اشاره کرد و گفت: بهره برداری از کارخانه کائولن بخش بایگ، برق رسانی به چاه آب شرب احمد آباد خزاعی، فاز 3 آبرسانی به روستای نسر، بهسازی و آسفالت جاده اسدیه، آبیاری تحت فشار روستای درخت سنجد، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهری، افتتاح پارک بوستان تربت حیدریه، افتتاح موزه مازاری، انتقال آب روستای حاجی بیگی کدکن و گازرسانی به روستای بیدستان بخش مرکزی از مهمترین این پروژه هاست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: آن دسته از مدیران اجرایی این شهرستان که دارای برنامه و احساس مسوولیت در قبال وظیفه به عهده گرفته هستند، مجاز به همراهی با برنامه های دولت سیزدهم خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

48 پروژه در ایام الله دهه فجر در تربت حیدریه بهره برداری و کلنگ زنی می شود

48 پروژه در ایام الله دهه فجر در تربت حیدریه بهره برداری و کلنگ زنی می شود