مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 18:322022-01-30سياسي

یازده نکته در باب وظایف ائمه جمعه سیستان وبلوچستان


نماینده مقام معظم رهبری در سیستان وبلوچستان در گردهمایی ائمه جمعه مناطق جنوب استان، به بیان و تشریح یازده نکته در باب وظایف ائمه جمعه پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- آیت الله مصطفی محامی در گردهمایی ائمه جمعه شهرستان های چابهار، نیکشهر، قصرقند، کنارک، زرآباد و دشتیاری، ضمن اشاره به دستاوردهای چشمگیر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: وجود برخی مشکلات در نتیجه عملکرد خود ماست و در برخی موارد شاهد عملکرد بد و کم کاری مسئولان هستیم وگرنه این مشکلات باید از گذشته تاکنون به تدریج حل می شد.

امام جمعه زاهدان با اشاره به زمینه های کار و سرمایه گذاری در استان، عنوان داشت: نبود اقدام لازم در بهره گیری از ظرفیت های استان باعث عدم پیشرفت شده که در نهایت ساکنان منطقه متضرر می شوند و ائمه جمعه باید در این زمینه به خوبی نقش آفرینی کنند.

آیت الله محامی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی، فضای دینی در کشور گسترش یافت و طلاب، مدارس و اساتید حوزه های علمیه رشد چشمگیری پیدا کردند و سایر برکات نیز از جمله موج اسلام خواهی، بیداری اسلامی و تقویت جبهه مقاومت در مناطق دیگر علاوه بر ایران مشاهده شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی سیستان وبلوچستان، شکرگزاری قولی و عملی در برابر این نعمات را متذکر شد و با بیان این که دشمن به دنبال خدشه وارد کردن به مبانی اعتقادی، اخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازده نکته در باب وظایف ائمه جمعه سیستان وبلوچستان

یازده نکته در باب وظایف ائمه جمعه سیستان وبلوچستان