مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 14:472022-01-31ورزشي

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی معارفه شد


با حکم سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، حمید امیری به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی با حضور بنیامین شکوه فر معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان ها و خسرو قمری مدیر کل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، امروز دوشنبه 11 بهمن ماه برگزار شد.

در حکم سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی آمده است: انتظار دارم با بهره گیری از ظرفیت های موود در استان تلاش و تعامل سازنده با مدیران و کارکنان پیشکسوتان و ورزشکاران صاحب نظر در عرصه فرهنگی و جوانان در راستای سیاست ها و تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی و برنامه های وزارتخانه نسبت به اجرای امور توجه جدی نمایید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی این مراسم حمید امیری به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی معرفی و از زحمات مصیب اکبرزاده سرپرست سابق ورزش استان، قدردانی شد.

از جمله سوابق و افتخارات حمید امیری می توان به فعالیت در اداره کل آموزش و پرورش استان، ریاست هلال احمر شهرستان بجنورد، فعالیت در فدراسیون شنا، بیش از 18 مسئولیت در حوزه های مختلف ورزشی آموزش و پرورش و سازمان های مردم نهاد، جوان برتر استان در سال 86، پژوهشگر برتر و شهروند نمونه شهرستان بجنورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی معارفه شد

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی معارفه شد