مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 15:072022-01-31سياسي

رویداد منطقه ای استارتاپی اینوتکس پیچ در کرمانشاه برگزار می شود


دومین رویداد منطقه ای استارتاپی اینوتکس پیچ با حضور استانهای کرمانشاه، کردستان، ایلام، همدان و لرستان، 14 بهمن در کرمانشاه برگزار می شود.

- رویداد منطقه ای استارتاپی "اینوتکس پیچ" در کرمانشاه برگزار می شود ایسنا/کرمانشاه دومین رویداد منطقه ای استارتاپی "اینوتکس پیچ" با حضور استانهای کرمانشاه، کردستان، ایلام، همدان و لرستان، 14 بهمن در کرمانشاه برگزار می شود.

سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه امروز (یازدهم بهمن) در نشست خبری این رویداد با بیان اینکه ماموریت پارک حمایت از صاحبان ایده و کارآفرینان است، گفت: تلاش ما این است بتوانیم تسهیل گرخوبی در مسیر پرپیچ و خم تبدیل ایده به کسب و کاری پایدار باشیم.

وی افزود: در واقع وظیفه پارک های علم و فناوری پایین آوردن ریسک راه اندازی کسب و کارهای فناورانه است و باید آنقدر ریسک این کار کاهش یابد که کارآفرینان برای راه اندازی کسب و کارهای فناورانه انگیزه لازم را پیدا کنند.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه فراهم کردن الزامات لازم برای انجام این وظیفه را ضروری دانست و افزود: برای تحقق رسالت پارک علم و فناوری می بایست اجزا زیست بوم فناوری استان در حوزه فعالیت خود ماموریت پذیر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد منطقه ای استارتاپی اینوتکس پیچ در کرمانشاه برگزار می شود

رویداد منطقه ای استارتاپی اینوتکس پیچ در کرمانشاه برگزار می شود