مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 08:572022-02-01سياسي

نه شرقی، نه غربی از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی در ایران است


عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، گفت: خاستگاه مردمی و شعار نه شرقی و نه غربی از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی در ایران است.

- ایسنا/همدان عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، گفت: خاستگاه مردمی و شعار نه شرقی و نه غربی از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی در ایران است.

احمدحسین فلاحی در گفت وگو با ایسنا به مناسبت دهه فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب عظیمی است که در دوره ای از تاریخ به وقوع پیوست که جهان تحت سلطه ی دو ابرقدرت شرق و غرب بود و کشورها تحت سیطره ی آمریکا و شوروی بودند.

فلاحی با بیان اینکه خاستگاه مردمی از ویژگی های بارز این انقلاب، نسبت به سایر انقلاب ها و اتفاقات 120 سال اخیر است، ادامه داد: دیگر ویژگی مهم انقلاب ایران ماهیت اسلامی بودن آن است که نمود آن در شعار نه شرقی نه غربی، ملاحظه می شود و حاصل تلاش انسان های الهی در طول تاریخ 1400 ساله است.

وی خاطرنشان کرد: امروز بعد از گذشت 43 سال از انقلاب اسلامی ایران شاهد آن هستیم که به برخی از شعارهای انقلاب مانند؛ استقلال، آزادی و حمایت از مستضعفین تا حدودی جامه ی عمل پوشانده و در زمینه عدالت و فرهنگ همچنان باید بیشتر تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نه شرقی، نه غربی از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی در ایران است

نه شرقی، نه غربی از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی در ایران است