مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 12:222022-02-01سياسي

آیت الله صافی گلپایگانی آثار سودمندی در فقه، اصول، کلام و عقاید از خود به جای گذاشت


رییس مجمع تشخیص مصلحت ضمن تسلیت ارتحال آیت الله صافی گلپایگانی گفت: عمر با برکت خویش را در راه خدمت به اسلام و نشر معارف اهل بیت (ع) و دفاع از مکتب تشیع سپری کرده و آثار سودمندی در فقه و اصول و کلام و عقاید از خود بجای گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام  با صدور پیامی ارتحال آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون ارتحال فقیه مجاهد و مرجع عالیقدر  آیت الله العظمی آقای حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی رضوان الله تعالی علیه، موجب تأسف و تأثر اینجانب گردید.

این فقیه ، اسلام شناس و اندیشمند بزرگ معاصر در محضر عالمان برجسته ای همچون  آیات عظام سید محمّدتقی خوانساری، سید محمد حجّت، سید صدر الدین صدر و سید محمد حسین بروجردی رحمت الله علیهم اجمعین کسب معارف کرد.

ایشان عمر با برکت خویش را در راه خدمت به اسلام و نشر معارف اهل بیت علیهم السلام و دفاع از مکتب تشیع سپری نموده و آثاری سودمند در فقه و اصول و کلام و عقاید از خود بجای گذارد و بی گمان فقدان وی  ضایعه ای بزرگ برای حوزه های علمیه بشمار می رود.

معظم له از ابتدای تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور در ارکان تصمیم گیری و در همراهی با امام راحل قدس الله نفسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله صافی گلپایگانی آثار سودمندی در فقه، اصول، کلام و عقاید از خود به جای گذاشت

آیت الله صافی گلپایگانی آثار سودمندی در فقه، اصول، کلام و عقاید از خود به جای گذاشت