مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 11:222022-02-02سياسي

برای شما چه فرقی دارد چه کسی استاندار و فرماندار می شود؟


استاندار کرمان مدیریت هزینه ها را الزامی دانست و گفت: معادن بزرگ اگر در زمان بحران در کنار ما نباشند پس برای چه خوب هستند و فایده شان برای مردم چیست؟ اگر تکلیفی که ستاد بحران برای آن ها ایجاد کرده است انجام ندادند تکلیف می کنیم و انجام می دهیم و به زور .

- انتقاد صریح استاندار کرمان از سیاسی کاری برخی مدیران شرکت های بزرگ معدنی؛ برای شما چه فرقی دارد چه کسی استاندار و فرماندار می شود؟ ایسنا/کرمان استاندار کرمان مدیریت هزینه ها را الزامی دانست و گفت: معادن بزرگ اگر در زمان بحران در کنار ما نباشند پس برای چه خوب هستند و فایده شان برای مردم چیست؟ اگر تکلیفی که ستاد بحران برای آن ها ایجاد کرده است انجام ندادند تکلیف می کنیم و انجام می دهیم و به زور هم شده از آن ها می گیریم و بدانید راه تکلیف را هم به مدیران و هم به این شرکت های بزرگ بلد هستیم.

علی زینی وند پیش از ظهر امروز 13 یهمن ماه در ستاد مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به اینکه برخی ها منتظر مسایل سیاسی هستند، تاکید کرد: برخی ها منتظرند که در مسایل سیاسی چه اتفاقی رخ می دهد به شما چه ربطی دارد که چه کسی استاندار و فرماندار می شود؟ شما کارتان را انجام بدهید و در کاری که به شما ربطی ندارد چرا دخالت می کنید؟ و این زشت که مدیری و شرکتی روی این مسایل بحث کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای شما چه فرقی دارد چه کسی استاندار و فرماندار می شود؟

برای شما چه فرقی دارد چه کسی استاندار و فرماندار می شود؟