مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 13:322022-02-02سياسي

اختصاص اعتبار اضطراری به مناطق سیل زده کرمان


اعتباری اضطراری به صورت تنخواه در اختیار استانداری قرار داده شده تا سریعتر کار بازسازی ها و مرمت مناطق سیل زده صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، علی زینی وند امروز در قرارگاه سازندگی مناطق سیل زده استان عنوان کرد: به برکت سفر رییس جمهور و وزیر کشور به مناطق سیل زده جنوب استان، اعتباری اضطراری به صورت تنخواه در اختیار استانداری قرار داده شده تا سریعتر کار بازسازی ها و مرمت ها صورت گیرد.

وی تاکید کرد: فرمانداران و دستگاه های اجرایی باید اسناد لازم را به ذی حسابی استانداری ارائه دهند و اعتبار مورد نیاز را دریافت کنند.

زینی وند با اشاره به خسارت های بالای وارده به احشام و اثاثیه منازل گفت: با توجه به اعلام آمادگی ستاد اجرایی، هفته آینده اولین محموله ها باید به دست مردم برسد.

وی با بیان اینکه خسارت وارده از سیل در تمام شهرستان ها در حال برآورد و جمع بندی است، ابراز داشت: مسئولان توقعات مردم را در حد توان بالا ببرند.

استاندار کرمان بیان کرد: اعتبارات دولتی کم است و ما الان از امکانات بخش خصوصی، ارتش و سپاه کمک گرفته ایم.

زینی وند با اشاره انتخاب شرکت های مس، گل گهر و گهر زمین برای مناطق سیل زده رودبار جنوب، قلعه گنج و منوجان تاکید کرد: این شرکت ها موظف هستند که به مصوبه ستاد مدیریت بحران و وظایف محوله به آنها عمل کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار اضطراری به مناطق سیل زده کرمان

اختصاص اعتبار اضطراری به مناطق سیل زده کرمان