مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 19:072022-02-02اقتصادي

بهره برداری 227 پروژه عمرانی در شهرستان بیرجند


279 پروژه عمرانی در این شهرستان همزمان با دومین روز دهه فجر با حضور استاندار خراسان جنوبی افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد که از این تعداد 227 مورد به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی فاضلی فرد سرپرست فرمانداری بیرجند امروز در آیین افتتاح پروژه های عمرانی منتخب شهرستان بیرجند افزود: امروز به نمایندگی از 279 پروژه مرکز استان، پروژه های گازرسانی شهرستان بیرجند به طور متمرکز در روستای هاونگ پایین از توابع بخش مرکزی افتتاح شد و ساکنان این روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

وی بیان کرد: از مجموع پروژه های دومین روز دهه فجر در شهرستان بیرجند 227 پروژه افتتاح و عملیات اجرایی 52 پروژه نیز آغاز شد.

سرپرست فرمانداری بیرجند اعتبار این پروژه ها را 984 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از 227 پروژه قابل افتتاح، 132 پروژه روستایی و 95 پروژه شهری است.

وی افزود: با توجه به شناختی که از این منطقه (روستای هاونگ و بند امیرشاه) دارم معتقدم در سنوات گذشته نسبت به این منطقه کوتاهی شده و امید است با حمایت استاندار و مسوولان دستگاه های اجرایی گام های موثری برای زدودن محرومیت از چهره منطقه برداریم.

فاضلی فرد گفت: امیدواریم با ارائه خدمات مطلوب تر به مردم این منطقه و بخش مرکزی بیرجند شاهد تثبیت جمعیت در روستاها و کمک به مردم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری 227 پروژه عمرانی در شهرستان بیرجند

بهره برداری 227 پروژه عمرانی در شهرستان بیرجند