مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 11:572022-02-03اقتصادي

تفویض اختیار به کرمان دهید، یک سال دیگر 6 هزار مگاوات برق تحویل بگیرید 


اگر تفویض اختیار به استان کرمان داده شود و موانع از سر راه سرمایه گذاران برداشته شود می توانیم ظرف یک سال 6 هزار مگاوات برق تولید خواهیم کرد.

- ایسنا/کرمان استاتدار کرمان تاکید کرد: اگر تفویض اختیار به استان کرمان داده شود و موانع از سر راه سرمایه گذاران برداشته شود می توانیم ظرف یک سال 6 هزار مگاوات برق تولید خواهیم کرد.

  علی زینی وند ظهر امروز 14 بهمن ماه در آیین امضای تفاهم نامه توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر و پاک بهینه سازی و ارتقاء بهره وری گفت: باید جایگاه استان کرمان در حوزه انرژی تجدیدپذیر بالاتر از این باشد.

وی بیان کرد: دولت ها در ابتدای حضورشان با گارد تفویض اختیار می آیند اما کارشناسان بدنه وزارتخانه ها کاری می کنند که همه دولت ها شبیه به هم حرف زنند و نگرانم که دولت سیزدهم نیز سه چهارماه دیگر مانند سیستم اداری قبلی شود.

استاندار کرمان افزود: همه دولت ها مشتاقند که در بیشتر زمینه ها مانند برق کشور خودکفا شود اما بدنه بروکراتیک اداری این اجازه را نمی دهد.

وی بیان کرد: در استان کمیته ویژه انرژی های خورشیدی تشکیل دادیم و کرمان بهترین مکان برای پایلوت انرژی های خورشیدی است.

زینی وند آب و برق را از مشکلات اساسی کشور برشمرد و عنوان کرد: در کشور هم سیلاب و هم خشکسالی داریم و چرا آبخیزداری را به بخش خصوصی نمی دهید؟ وی از مز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفویض اختیار به کرمان دهید، یک سال دیگر 6 هزار مگاوات برق تحویل بگیرید 

تفویض اختیار به کرمان دهید، یک سال دیگر 6 هزار مگاوات برق تحویل بگیرید