مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-03اقتصادي

آغاز به ساخت و افتتاح 11 پروژه در داراب


به مناسبت دهه فجر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس سه طرح در شهرستان داراب به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی سه طرح دیگر هم آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به مناسبت دهه مبارک فجر  با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس سه طرح در شهرستان داراب به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی سه طرح دیگر هم آغاز شد.

این طرح ها شامل  آبرسانی به مجموعه فسارود با اعتبار15 میلیارد و600 میلیون ریال، طرح گازرسانی شهرهای دوبرجی و فدامی و 14 روستا در بخش فورگ با اعتبار بیش از 120 میلیارد تومان با بهره مندی 6 هزار و 500 خانوار و مجموعه چمن های مصنوعی شهرستان داراب هم با اعتبار 16 میلیارد ریال است.

 همچنین عملیات اجرایی شهرک صنعتی فورگ، ساخت 720 واحد مسکن هر کدام با 120 متر مربع زیربنا در زمینی به مساحت 17 هکتار و کارخانه فناورانه اسانس گل محمدی با سرمایه گذاری 35 میلیارد تومان به همت جهاد دانشگاهی فارس در شهرک صنعتی داراب آغاز شد.

بهره برداری از طرح های آبرسانی و ورزشی در شهرستان داراب همزمان با دهه فجر، با حضور معاون استاندار فارس،3 طرح آبرسانی در شهرستان داراب افتتاح شد.

3 طرح آبرسانی شهری و روستایی با حضور معاون استاندار فارس و جمعی از مسئولان محلی در شهرستان داراب افتتاح یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به ساخت و افتتاح 11 پروژه در داراب

آغاز به ساخت و افتتاح 11 پروژه در داراب