مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 13:422022-02-03ورزشي

شبکه مددجویان جوان امداد راه اندازی می شود


معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: شبکه مددجویان جوان امداد به زودی راه اندازی می شود و برای توانمندسازی این شبکه اعتبارات ویژه تخصیص خواهد یافت.

- ، وحید یامین پور ظهر پنجشنبه در نشست با هیئت اندیشه ورز جوانان استان هرمزگان اظهارداشت: حق استان هرمزگان تا حدودی ادا نشده و از برخی امکانات و قابلیت ها محروم مانده اما اتفاقات خوبی در حال افتادن است و امیدواریم کارهای خوبی را در حوزه اشتغال مردم انجام شود.

وی افزود: رویکرد کمیته امداد حرکت کردن به سمت توانمندسازی جوانان حرکتی پیش رو است و ما هم در همین راستا در حال همکاری با کمیته امداد هستیم.

یامین پور گفت: از کمیته امداد استان دعوت می کنیم که در ستاد ساماندهی استان نقش فعال تری را ایفا کنند و پروژه های مشترک با امور جوانان داشته باشند و کمیته سامان ازدواج را شکل دهند، توصیه دیگر این است که از مجمع خیرین ازدواج استان نیز در امر ازدواج جوانان استفاده کنند.

معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: بنا است شبکه نیکوکاران جوان را در کشور راه اندازی شود و شاید هرمزگان بتواند پایلوت این طرح در کشور قرار بگیرد چرا که جوانان در مسائل عام المنفعه فعالیت گسترده ای دارند و نقش آن ها را در سیل اخیر جنوب کرمان و هرمزگان را دیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه مددجویان جوان امداد راه اندازی می شود

شبکه مددجویان جوان امداد راه اندازی می شود