مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 20:372022-02-03پزشكي

زالی: مثبت شدن تست های PCR مراجعان سرپایی نشان از چرخش بالای اُمیکرون دارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به شیوع بالای کرونا با سویه امیکرون تاکید کرد: بالا رفتن و مثبت شدن تست های پی سی آر در مراجعان سرپایی نشان دهنده چرخش بالاتر ویروس است.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به شیوع بالای کرونا با سویه امیکرون تاکید کرد: بالا رفتن و مثبت شدن تست های پی سی آر در مراجعان سرپایی نشان دهنده چرخش بالاتر ویروس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی اظهار کرد: تعداد موارد جدید در 24 ساعت گذشته در استان تهران به 250 مورد رسیده که 142 بیمار جدید در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

وی با اشاره به این که با احتساب این که تعداد بیماران بستری با تشخیص کرونا در تهران به عدد دو هزارو 357 بیمار می رسد افزود: قریب 699 نفر از این بیماران در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

به گفته رییس دانشگاه در شبانه روز گذشته میزان مراجعان بخش های سرپایی درمانی و بهداشتی در تهران بالغ بر 15 هزار و 850 بیمار بوده است.

زالی تاکید کرد: به طورکلی در مجموع 48 درصد تست های pcr هفته گذشته شهروندان تهرانی که به مراکز درمانی و یا سرپایی مراجعه داشته اند مثبت بوده، این درحالی است که این عدد در مقایسه با هفته گذشته عدد 10 تا 15 درصد اعلام شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زالی: مثبت شدن تست های PCR مراجعان سرپایی نشان از چرخش بالای اُمیکرون دارد

زالی: مثبت شدن تست های PCR مراجعان سرپایی نشان از چرخش بالای اُمیکرون دارد