مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 14:272022-02-04سياسي

فعالان اقتصادی و کارآفرینان افسران جنگ اقتصادی کشور هستند


امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه جنگ اقتصادی نیازمند جهاد و ایستادگی است، گفت: فعالان اقتصادی و کارآفرینان افسران جنگ اقتصادی کشور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دیدار فعالان اقتصادی کشور تولیدکنندگان افسران و کارگران رزمندگان حوزه اقتصادی کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه در جنگ اقتصادی باید ایستادگی کرد، افزود: اگر در بخش اقتصادی و تولیدی کشور به خودکفایی دست پیدا کنیم تحریم ها و جنگ اقتصادی آمریکا بی اثر خواهد شد و آمریکا هیچ غلطی نخواهد کرد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب برای تولیدکنندگان، کارآفرینان و کارگران از لفظ جهاد استفاده کردند و جهاد به معنای جدیدت در کار و ایستادگی در برابر مشکلات است.

علما با اشاره به اذعان دشمنان در شکست تحریم های اقتصادی برضد ملت ایران، بیان کرد: سخنگوی کاخ سفید آمریکا به صراحت اعلام کرده سیاست اعمال تحریم ها و سایر سیاست های آمریکا در مقابله با ایران در خاورمیانه شکست خورده است و امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت حضور و ایستادگی مردم و نیروهای نظامی در منطقه و جهان دارای اقتدار است.

وی با اشاره فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، گفت: امام خمینی (ره) همواره می فرمودند جهان از اسلام سیلی خورده زیرا دین اسلام جامع و کامل است و تنها موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان اقتصادی و کارآفرینان افسران جنگ اقتصادی کشور هستند

فعالان اقتصادی و کارآفرینان افسران جنگ اقتصادی کشور هستند