مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 14:422022-02-04سياسي

شهرستان دشتی مظلوم و محروم است


شهرستان دشتی مظلوم و محروم است و مسئولان باید با جدیت بیشتری برای رفع این محرومیت ها تلاش کنند.

- ، حجت الاسلام علی زاهددوست در خطبه های امروز نماز جمعه خورموج اظهار داشت: آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) و مکتب ناب اهل بیت (ع)، اتحاد و بصیرت مردم مؤمن، و همیشه در صحنه ایران و رهبری مرجعیت و قدرت معنوی ولایت فقیه سه عنصر اصلی پیروزی و بقا انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: ترکیب این سه عنصر قدرتی به وجود آورد که تمامی توان رژیم طاغوت و حمایت های بی نظیر قدرت های استکباری نتوانست این قدرت را شکست دهد.

امام جمعه دشتی بیان کرد: امامین انقلاب بارها به ما یادآور شدند مادامی که این عناصر با هم هستند انقلاب هم می ماند یعنی این عوامل همچنانکه در پیروزی انقلاب نقش داشتند، در بقا انقلاب نیز نقش دارند.

وی با تبریک 19 بهمن روز نیروی هوایی ارتش و اعلام همبستگی همافران با انقلاب اسلامی در حضور حضرت امام خمینی (ره) در سال 57 افزود: حرکت ماندگار نیروی هوایی در 19 بهمن سال 57 برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

زاهددوست با بیان اینکه صحنه شهادت مأمور وظیفه شناس نیروی انتظامی دردناک و دلخراش بود خاطرنشان کرد: شهادت مظلومانه مأمور وظیفه شناس نیروی انتظامی استان فارس شهید رنجبر در درگیری با اراذل و اوباش، دردناک و جانکاه است و صحنه های نحوه شهادت ایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان دشتی مظلوم و محروم است

شهرستان دشتی مظلوم و محروم است