مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 11:022022-02-06سياسي

دیدار وزیرکشاورزی با خانواده شهید فلفلیان


وزیر جهاد کشاورزی با حضور در منزل شهید فرامرز فلفلیان فینی یاد و خاطره شهید دوران انقلاب از مجموعه وزارت جهاد کشاورزی را گرامی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی با حضور در منزل شهید فرامرز فلفلیان فینی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر به اهمیت و ضرورت تکریم خانواده شهدا اشاره و اظهار کرد: یکی از بزرگترین نعمت های الهی بر انقلاب ما، وجود مردان شجاع و جوانان فداکاری است که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان اسلام سینه سپر کردند و با جان و خون خود، اسلام و انقلاب و راه خدا را نصرت بخشیدند.

وی از شهید فلفلیان به عنوان سند افتخار وزارت جهاد کشاورزی یاد کرد و  گفت: ما هر چه داریم به برکت خون شهداست، اگر چه شهدای بسیاری برای بارور کردن نهال انقلاب تقدیم اسلام شده  اما شهدای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی باید مورد توجه ویژه قرار گیرند زیرا زیربنای انقلاب توسط آن ها به وجود آمد.

در این دیدار مادر شهید با بیان خاطراتی از دوران مبارزه شهید با رژیم پهلوی گفت: فرامرز روز 21بهمن ماه1357 شهید شد.

وقتی می خواست از خانه بیرون برود به او گفتم، پسرم درگیری خیابان ها خیلی شدید شده و همه جا حکومت نظامی است؛ بهتر است امروز از خانه بیرون نروی، ولی او در جوابم گفت مادر جان، ما راه مان را انتخاب ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیرکشاورزی با خانواده شهید فلفلیان

دیدار وزیرکشاورزی با خانواده شهید فلفلیان