مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 11:522022-02-06اقتصادي

برگزاری 41 هزار دادگاه آنلاین در خراسان جنوبی


معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تعداد 41 هزار و 784 دادگاه آنلاین در استان برگزار شده که نسبت به سال گذشته 70 درصد افزایش دارد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، عباس اسماعیلی معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری خراسان جنوبی امروز در نشست خبری گرامیداشت دهه فجر اظهارداشت: از ابتدای امسال تعداد 140 هزار پرونده وارد دادگستری شده که 135 هزار فقره مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری دادگاه های تمام الکترونیکی و آنلاین خراسان جنوبی در کشور افزود: از ابتدای سال تعداد 41 هزار و 784 دادگاه آنلاین برگزار شده که نسبت به سال گذشته 70 درصد افزایش دارد.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری روزانه 160 دادگاه در استان  تصریح کرد: تشکیل10 دادگاه آنلاین در کشورهای مختلف برگزار شده است.

اسماعیلی با اشاره به استقبال شهروندان از دادگاه های آنلاین گفت: قریب بر 99 درصد مراجعین اظهار رضایت کرده و خواستار برگزاری این گونه دادگاه ها بوده اند.

وی از تمام الکترونیکی شدن حوزه های قضایی شهرهای درح و آرین شهر خراسان جنوبی خبر داد و گفت: تعداد 39 هزار و566 پرونده الکترونیکی در سطح استان بررسی شده که 31 درصد آن تمام الکترونیک بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 41 هزار دادگاه آنلاین در خراسان جنوبی

برگزاری 41 هزار دادگاه آنلاین در خراسان جنوبی