مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 19:122022-02-06اقتصادي

سرمایه 300 هزار میلیارد تومانی در صندوق پیشرفت و عدالت


مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: سال آینده با شکل گیری صندوق پیشرفت و عدالت در استان اردبیل با سرمایه 300 هزار میلیارد تومان حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران در استان ها انجام می شود.

- نعمت الله رضایی 17 بهمن در مراسم افتتاح طرح های تولیدی در کوثر اظهار کرد: دولت سیزدهم در تلاش است تا در کنار سرمایه گذاران از بخش تولید و اشتغال حمایت جدی را انجام دهد که نمونه های موفق آن را در شهرستان های مختلف نظیر شهرستان کوثر و حمایت از 5 واحد تولیدی در قالب طرح های سرمایه گذاری از طریق صندوق کارآفرینی امید شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم با نگاهی مترقی به حوزه سرمایه گذاری در بودجه سال آینده تلاش می کند تا حمایت های جدی را از سرمایه گذاران و کارآفرینان انجام دهد که در این زمینه تبصره 18 و پیشنهادات دولت در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است که امیدواریم در روزهای آینده تشکیل صندوق پیشرفت و عدالت در استان ها نهایی شود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: با تصویب مجلس این صندوق زمینه تمرکز منابع مالی را در حمایت از سرمایه گذاران به وجود می آورد چرا که بیش از این منابع سرمایه گذاری در کشور مبهم و نامشخص بود.

رضایی افزود: ما در کشور با منابع متعدد عمرانی، تملک دارایی و جاری به صورت مشخص روبه رو هستیم اما منابع سرمایه گذاری تاکنون رقم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه 300 هزار میلیارد تومانی در صندوق پیشرفت و عدالت

سرمایه 300 هزار میلیارد تومانی در صندوق پیشرفت و عدالت